Amazon Green, l'estetica hè un tipu di creatività

Amazon Green, l'estetica hè un tipu di creatività

Amazon verde

Pruduciutu in u Brasile, u culore di a superficia hè verde, grisgiu, biancu è marrone intrecciatu, cù un culore è una struttura di foresta pluviale tropicale.Sembra a staghjoni di a pioggia di l'Amazonia tropicale è hè piena di vitalità.Quandu s'utilice per a decorazione di u spaziu, darà à e persone un desideriu è una vicinanza à a natura.

Applicazione: Cum'è una petra di alta qualità,Amazon Greenpò esse aduprata per a decorazione di l'internu è l'esterno di alta qualità, cum'è diversi cumpunenti di custruzzione, countertops è monumenti.

Granitu verde Amazon

Display dinamicu di personalità di culore

640-4

Stu prughjettu hè sustinutu da Morningstar.U designer rompe u metudu di cuncepimentu convenzionale è usa culori è materiali estremamente esagerati cù texturizazioni speciali per applicà audacemente ogni parte di u spaziu per creà un spaziu mudernu è di moda cun grande impattu visuale.

640

640-1

Da un puntu di vista perceptual, vulemu cunghjuntà i bisogni di vive in u spaziu, è da un ughjettu prufondu è significativu in u spaziu, hè ereditatu è trasferitu à u hub, perchè u spaziu pò interagisce cù e persone.Quandu una goccia di dignità si dissolve è bisbiglia, u gustu hè resu in sublimazione, è u pianu di a futura casa emerge in risa.

640-5

640-6

640-7

Truvate più belle pietrequì!


Tempu di pubblicazione: 11 ottobre 2022